Deprimerade

Jag blir fan förbannad när jag läser alla bloggar om
hur dåligt alla mår för att deras killar har gjort slut.
eller för att alla andra har ju faktiskt en pojkvän osv.
Sure, klart man får vara ledsen men orka träla det 200 gånger om dagen?

För det mesta så är det endå tjejen som gjorde slut
men sen blir dom bittra när killen inte svansar runt dom längre.
Dom vill inte ha dom men dom vill inte att någon annan ska få dom heller..

"Det tar halvatiden som man va tillsammans med killen
för att glömma honom"

Tänk om alla bara kunde hålla sig till det.
Skulle vara grymt dkönt eftersom dom flesta i min närhet
inte klarar av att träffa någon i mer än 3 veckor.
;)

Nej nu ska jag försöka få tag på någon i min familj eller
någon annan som vill hitta på något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0