Dåliga dagar

Hmm jaa.. typiskt att jag ska bli invalid precis när jag har lusen också.
Får väl ringa till Tilda och se om hon kan hjälpa mig en dag :)
Hoppas dock på att det går över fort.
För vill inte sätta mig på någon häst alls så länge jag är
halvt ner drågad...

Well...
Ska iaf ner på stan nu en sväng med C.
Clara ville åka till Ikea men mitt ben orkar inte gå..
Jaa ja..
Hoppas på att det är bättre imorgon.

Jag är nog helt såld förövrigt.
Kan det vara bättre?
Nej troligen inte.
I like!

Pusss

Kommentarer
Postat av: M

Men hörredu Vera. På IKEA får man ju låna rullstol om man är invalid. :-) Puss!

2008-07-07 @ 18:27:12
URL: http://www.metrobloggen.se/busmamman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0