Dags att vakna

Carro tvinga upp mig för att vi ska åka till hennes stall och mäta boxen.
Så då skriver hon trevligt att klockan 9 är det frukost.
Men sen när jag är vaken påklädd och människa.
DÅ kommer det ett sms om att vi ska ses 10 ist.
Morr!!

Hahaa!!

Well, ska som sagt iaf mäta den jätte lilla boxen ist
för att se om den håller måttet och är 6m2
blir en utmaning det också.
Jag hoppas nästan på att den är 7m2
men det lär den väl aldrig vara.
För isf kan dom andra stå där med sin häst.

Well, nu ska jag äta mina piller sen ska jag
väl fixa det sista och vänta på C.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-07-11 @ 09:24:28
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0