Bravader

Efter fikat med Clara igår lurade jag med henne till stallet.
Tänkte att jag skulle göra henne till en stall flicka men det gick inte så bra.
Hon klarade iaf att hämta vatten och en spånbal...
Och att hålla i Kalince när jag tog av lindorna..
Fast hon gnällde minsann om att det lukta bajs ;)

Ska väl straxt kasta mig upp på cykeln och
bege mig ut till odjuret igen.
Fast hon är bra söt den där lusen.
Och lycklig är hon också för nu har jag köpt äpplen och morötter till henne.
Har tagit några bilder men dom sitter fast i mobilen.
får sno systers data och lägga in dom tror jag allt.

Och Clara tyckte att jag hade en godkännd annledning till att höja
max åldern från 30 till 32.
Fast det undantaget gäller bara om personen är Fredrik Ljungberg.

Nehe, byta om kanske  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0