Är det bara jag??

Jag fattar ingenting av vad som händer med sverige.
Vad är det här för jävla land?
Det känns som att hoppet är ute.
Man vill göra något men vart ska man börja och vart ska man vända sig?

På något sätt så känns det som varje smäll som kommer under dom här åren
blir "moderaternas" fel.
Det är inte deras fel att det går dåligt för Volvo, bensinpriset är högre än
någonsinn eller att räntorna stiger.
Men det är endå så det känns.
Jag skulle vilja sova 2 år eller 4, och vakna upp när allt är "klarare"

Det känns som att allt bara spårar ur..
Vad är det som händer???
inbördeskrig 2012 om inget ändras??
Nej självklart inte men mitt i allt elände är det svårt att se något bra i det hela.

Jag blir bara snurrigare och snurrigare ju mer jag läser om det.
God natt och på återseende om 2 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0