Stallet

Ska iväg till stallet snart.
Ska bara leta fram min regn jacka, som förövrigt är sjukt snygg ;)
Väärsta sjuka drömmen inatt.
Typ att någon hade gymna stik i mitt rum och hade kissat på sig
i min säng när dom gjorde volter.

Sen innan det så va det typ star wars aktigt jag har fan aldrig ens
sett dom filmerna men det va iaf med.
Typ mitt i en sand öken kom det massa män och tillfånga tog våran
guide eller vad han va så då va jag tvungen att hitta min kille
som tydligen va hjälten i det hela.
Vi skulle hitta någon svart hjälm och när vi hitta den skulle vi också
hitta något typ laser svärd.

Well nu ska jag cykla till stallet :)

Pusss


image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0