Size Zero

Hahaa, igår va det på tv om hur farligt det är att banta
och hur kroppen skadas av att gå ner i vikt och vara en size zero.
Sen idag visade samma kanal "vi äter oss till döds"
Bra där.
Så först får dom än att tro att det är farligt att äta sallad.
Sen dagen efter så är det livsfarligt att äta chips.
Snacka om valet och ´kvalet.

Kan dom visa något program om hur den normala
människan ser ut då så vi vet när vi ska sluta äta eller sluta
svälta oss själva för att passa in i denna mystiska värld?

Well, tandvärken är lite bättre.
Lunchdaten gick så mkt bättre än vad jag trodde den skulle gå.
Loveli!
Får se om det blir något mys imorgon med film osv.
Syster flyttar till Lund på söndag också
hon ska plugga där åså.
Säket kul, inte lika kul att betala  3695 kr/mån
för typ 26Kvm med gemensamt kök osv.
Jag skulle tälta eller något.
Min sovsäck ska ju klara 25 minus.


Puss

Kommentarer
Postat av: Cookie

ahha jag ska nog oxå börja plugga i lund :p men jag ska minnsan hitta en billigare lägenhet ;)

2008-01-18 @ 19:34:07
URL: http://bizzaremind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0