Saker jag ogillar

Jag ogillar gula & orangea saker, typ som godis eller saft.
Jag ogillar killar som tror att jag tycker synd om dom när dom mesar.
om sanningen ska fram så är det så sjukt osexigt med killar med dåligt
självförtroende och som fiskar efter sympati.
Jag kan ju inte heller påstå att jag gillar killar som tar allt förgivet
att det är klart hon gillar mig jag är störst bäst och vackrast.
Fuck off!

Jag ogillar one night stands, eftersom det nästan alltid blir en
pinsam morgon efter och typ alltid dåligt eftersom dom bara tänker på sig själva.

Nu ska jag föna håret sminka mig dricka en kopp te
och sen på ett möte, sen ska jag på lunch date mer Mr P.
Loveli.
Får se hur det går :)

Förövrigt så va en av dom personerna som jag hatar mest av allt
i stallet igår.
Orka att det enda stället jag slipper dom människorna på
ska bli invaderat av dom.
Kanske bara va den dagen :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0