Osockrad

Weeie, idag ska jag äta fruktsallad :D
Helt sjukt gott!

Måste ner på stan och köpa en ögonbrynspenna.
Jag har aldrig i hela mitt liv andvänt det fören
2dagar innan min syster flytta typ för då
tyckte hon att jag skulle prova.
Och så mkt bättre det blev.
Så nu är jag väl fast!

När jag får pengar ska jag köpa mitt shampoo
och balsam som kostar 689kt/st +frakt
men det är så sjukt bra, kan inte annat än rekomendera det
samma som min hårinpackning som jag köpte också helt suverän
och drygt, inte som med dom andra budget varianterna
att man måste andvända halva burken.

Nu måste jag ner på stan :)

Kommentarer
Postat av: Bella

hahaha balsam och shampoo för 600 kr;)

2008-01-21 @ 13:18:14
URL: http://alexbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0