Diet

Tandvärk är nog den bästa dieten.
spc när man måste cykla till stallet och cykla hem
sen har man världens lortigaste häst att mocka till
och så ska man ut i skogen och stå upp i 1½ timme.
loveli.
Idag fick jag i mig en kopp te och ½macka.
Bra där

sen när jag kom hem bet jag ihop och åt en fjuttig liten potatis
och någon sås, tog sin tid men jag åt upp den.
Hoppas det slutar snart gör sjukt ont.
säkert fastnat popcorn från när jag va på bio.
det är säkert det som gör ont.
jag vill inte till tandläkaren.

Hästen va iaf exemplarisk idag
loveli, ska ut imorgon också.
Då får fan pappa hämta mig.
Cykla ut kan jag göra men när det är
hundra grader kallt och mörkt och usch!

sängen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0