Baby oil

Hmm ska väl straxt sminka mig och allt som hör till att
flytta sig utanför dörren ner mot staden.
Det är en ganska meningslös process men man gör den endå.
Man vet aldrig vem man kan tänkas stöta på :)

Konsumnentombudsman kom jag på att det ärnågot jag har sagt att jag vill bli
enda sedan jag gick i typ 8an,
vet inte varför känns bara kul på något sätt att få skälla lite på folk ;)
Hahaa, och sånt är jag bra på ;)

smorde in mig med baby olja efter att jag hade duschat och
oj så mkt lenar hela kroppen blev, inte illa!
Lund idag också.
Så sjukt nice det ska bli.
Skrivit en lista över vad jag ska ta med mig.
TANDBORSTE!
Jag brukar alltid lyckas glömma den och får köpa en ny.
Inte bra!

En till nyare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0