you cut me open

Söker massa jobb nu.
Duktig är jag!

Gick sjukt bra idag på kursen, min platsansökan va perfekt sa dom.
Weeie, inte illa vad jag kan om jag vill ;)
Fast det är lättare när man får hitta på lite och skriva till lite.

Blev iaf inspererad idag så nu har jag sökt massa
administrativ och säljar jobb, som jag säkert inte kommer få
men någon gång kanske man får jobbet endå.
Man får inte ge upp vägrar jobba på Mc D eller på konsum
ska jag jobba vill jag ha något som jag kommer trivas med :)

Hästen gick btw som en gud.
Vet inte va det va med honom men han har aldrig vart så fin.
Helt sjukt vad jag tycker om den hästen.
Och så va han så sjukt söt och gosig i stallet också.
Har honom imorgon också :D

image37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0