Tjipp

Idag har jag vart sjukt hurtig.
Först va jag i Carros stall och hade knatteridning med henne
och cleo som gick super som alltid, för 2 minuter av 40 kan ju
inte få förstöra omdömmet?
Sen va jag hemma och åt Havrefras som förövrigt har räddat min dag.
Sen blev det sulan och fika med Carro innan dom skulle och plaska
i badhuset.
Så då skjuttsa dom mig till Zicki Zacki, bra där
Mockade och fixa allt och det va fortfarande ljust när jag va klar
så då blev det en sväng i skogen bomvägen som säkert är iaf 5 - 6km lång
och eftersom han är stor och pigg så blev det powerwalk för mig.

Seen kände jag mig så hurtig så då tog jag mig i kragen och
gick powerwalk hem från stallet också.
Min iPod räddade mig då dunka musik tills öronen går sönder.
Loveli!
Så har säkert gått 2 mil idag, inte illa

Imorgon är det Cosmonova som gäller med
C & M, niiiice.
Ska bli så sjukt kul att komma iväg lite.
Får se när vi kommer hem om det blir någon promenad då också.
Man känner sig så överflödig när man inte gör något.
Jag kommer bli bäst på att gå när sommaren kommer
för då har jag övat massa med C & C i skogen ;)

Kondis på topp, not.
Men sen så ;)

Nej nu ska jag fixa ansiktsmasken och hårinpackningen.
Jag är sååå över dig.

Liten jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0