Jag säger bara hejdå

Aaw, jag är så sjukt trött.
Ont i huvudet hade jag också, det är nog all
blåst som har blåst genom öronen på mig som gör det.

Red på Q idag, trivsel lat som alla lite rundare ponnysar är.
Och bångstyrig men det blir säkert bra det också ;)
Carro fick tömköra Cleo själv, riktigt stolt blev jag,
även om det såg ut som hon skulle trassla in sig själv i tömmarna ibland ;)
Men det är inte lika lätt som det ser ut.

Imorgon ska vi ut i skogen igen,
Carro ska rida knatte ridning typ.
Jag leder hon sitter.
Och undertiden får hon försöka nå hans öron
och hans svans.
Bra för balansen och för honom så han lär sig att det kan hända saker ;)

Nej orka torka,
nu ska jag dricka te som verkar bli min kvällsmat idag.

image44


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0