Eftersom

Min data har fått något sjukt för sig så
kan jag typ inte logga in på någon sida därför blir det inte så
mycket bloggskrivandes nuförtiden.
Kommer aldrig in när jag har något att skriva men som nu
när jag inte har något spc att skriva då kommer jag in.
Loveli

I fredags va det party.
Ruskigt kul måste jag säga.
Madde och Stine va hemma och hälsade på så
då passa vi på gick till jennifer, sen kom carro också.
Busfaktor HÖG!

Resten av helgen har väl spenderats i stallet med Carro.
I lördags så löshoppa vi hästen och sen ville tydligen alla i stallet löshoppa.
Vilken tur för dom att vi hade fixat allt ;P

Nej nu ska jag bada!
Hörs sen?

image40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0