du gör ju intryck även fast du inte är här

Ska straxt bege mig till stallet.
Så skönt att vara där jag skulle kunna bosätta mig där.
Helt sjukt.

Ska följa med Lisa någon dag också till hennes kompis
bråkiga ponny som tydligen kastar av alla.
Kan bli intressant ;)
Hahaaa

Jag är helt kär i Leona Lewis - Bleeding love
fast jag är kär i alla hennes låtar tror jag.
Såå sjukt söt är hon dessutom.
Fast jag kan inte låta bli att tycka att hon påminner om agnes.
Och agnes tycker jag inte om... men men :)

Nej ut till stallet och ta mocka åt bäbisen innan
han kommer in kanske?
Ska vara duktig idag och smörja massa.
Och så lär han vara ett lermonster så duschen blir det nog också :)

image38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0