Hemma igen

Weeie, nu är jag hemma igen efter en vecka i skövde.
Skulle inte alls stanna så här länge men tågen hem från skövde
är helt värdelösa..
Men nu är jag hemma igen iaf.
Min syster va fortfarande kvar hemma inte illa pinkat så fick jag träffa henne lite.


Nu ska hon tydligen tvinga med mig till farmor också.
Eller egentligen är det ju jag som tvingar med mig själv
eftersom min systrer bara finns i min fantasi.
Precis som alla andra.
Fattar ni!?
Och om ni inte skulle fatta så är det också för att jag egentligen
inte vill att ni ska fatta.


Hmm, farmor va det :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Are you schizofren? :P

2008-12-01 @ 21:58:24
URL: http://prisessansoderling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0