Vad du inte vet...

Lider du inte av eller?

Fick just ett trevligt samtal.
Alltid nice med tevliga samtal och sms.
Det blir säkert bra imorgon ska ni se
spc efter det här samtalet, nu känns det genast mkt lättare ;)
Moahahaa!

Min Mer flaska "mer krusbär" som jag
har sagt att jag ska fylla med 10or är inte ens halvfull.
Fast iofs så får det plats sjuuukt mkt 10or.
Och man får bara ta dom som man får när man handlar.
Och jag handlar nästan alltid på kortet..
Suck.
Så den kanske är full om några månader?
Kan ju alltid hoppas :P

Tänderna är borstade så nu är det sängen som gäller :P

Kommentarer
Postat av: Astronauten

Hej, jag söker modeller till ett projekt, är du intresserad?



Kika in i min blogg!



Ha en trevlig natt!

2008-08-16 @ 01:53:51
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha värsta mysigt det lär se ut när flaskan är full sen ;P

2008-08-16 @ 01:59:39
URL: http://jossehannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0