Torsdag

Det börja med att jag mådde sjuuuukt dåligt när jag vakna
och skulle hämta vatten att dricka.
Till min stora förvåning så vakna jag naken(!!!!)
fast jag vet att jag la mig med linne och trosor på mig.
Så jahaja tänkte jag och tog på mig linnet och leta vidare efter trosorna.
Men jag hitta dom inte någonstans som tur va hade jag flera par med mig
i väskan.

gick ner och drack säkert 1½ liter vatten.
Mår fortfarande illa men går och lägger mig igen.
Ligger ner i 10 min innan jag inser att det här går INTE!
Så ska gå till toan men kommer kanske halvvägs, bra där!!
Efter det mår jag dock bra igen så traskar tillbaka till sängen.

Sen är det dags för mig och Clara att åka hem till henne.
och då förklarar jag för clara att jag vaknade HELT naken.
Och hur förvånad jag va när jag vakna.
2 min senare så säger hon,
"Meen vera, här ligger ju dina trosor"
Whaaaat?!?
Jag undrar bara vad MINA trosor gjorde på golvet på hennes sida av sängen.
Sängen är ju endå 180 cm.
Jag tog min egenslutsats om att det va hon som hade klätt av mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0