Snacks

Mamma och pappa är hemma från bion nu.
Den va tydligen bra :)

Så ska locka med mig någon och gå på den.
eller så får jag helt enketl offra mig och åka till min syster
och se den med henne.
(hon vill iaf att jag ska komma och hälsa på,
och ändrar sig förhoppningsvis inte)

Imorgon ska jag till ams och säga
att jag viss jobba 2 dagar i augusti så dom inte
tror att jag försöker göra något bedrägeri eller något
over dom 100 kr som jag skulle fått annars.
Värst vad jag är snäll..
Eller egentligen borde jag väl inte fått något dom dagarna efter som det va en helg?
well well, säga till ska jag iaf.

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och läsa en bok.
Måste nästan läsa arn böckerna eftersom pappa va sååååå
besviken över att halva boken typ va borta.
jaaja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0