Ny dag

Idag ska vi som sagt åka och kolla på den andra hästen
la dolce vita heter den.
Som gjort för att det ska vara en tävlings ponny ;)

Ska följa med pappa straxt till hans jobb min cykel står nämnligen där och väntar på mig.
Ska ringa till Clara också och höra när hon tänker komma in till stan och busa :P
Weeie!
Hon är så söt den lilla Clara kluck!


Jag är riktigt förbannat elak av mig.
Jag förstår inte varför.
Well ibland skämms jag närstan över hur elak jag är.
Men offtast inte :P

Mot Cykeln

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hejdu !! Jag såg att du skrev saker om Cleopas, jag ville bara veta vad som är felet med Rollingranch och Cleopas då jag ska ha Cleopas på foder:O:) VILL DÅ VERKLIGEN VETA !!! Är det nått fel på honom, eller bara själva stället ??

2008-08-22 @ 20:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0