När jag va liten...

Vad mkt sjuka saker man hade för sig när man va liten.
Vet inte varför jag kom och tänka på det men
kommer ihåg när jag gick i 4-6an så hände det massa sjuka saker.

* När vi börja 4an gick vi in i en pakt.
Att alla skulle ha hånglat innan vi sluta 6an.
Anna och Lisa va dom starka på tryckarna för den regeln.

*Någongång i 4an blev det poppis att samla på "suddstoft"
Helst skulle det vara i olika färger.

*Vid samma tid blev det även poppis att samla på
papperslappar som det stod saker på som man sedan tejpade in.

* Hela klassen blev aktiva inom teater och
hade spelade upp egen skrivna. våran hette Sex på grisfarmen.

* Det blev revolution i klassen när Eric hade med sig Björn rosenström
till topplistan och våran lärare stängde av efter 30 sec.

Nu ska jag sova.
Någon gång kanske ni får veta om alla heta pussar i saning eller konka ;) HAHAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0