Måndag

Clara skulle jobba en sväng så jag fick sovmorgon :D
Låg och sov oförskämt länge så klev upp vid halv 11.
Då va fortfarande mamma hemma så vi tog en kopp te och prata lite skit.
sen ringde Clara och påpeka hur tråkigt hon hade det så
då drog vi och hälsa på henne och fick Glass och Kaffe :D

Sen fick Clara sluta vid 4 så då åkte vi hem och kolla på den andra filmen
som vi hade köpt.
Mycket mysko film vill jag påstå.
Jag trodde jag skulle spy vid ett tillfälle.
Iiiiuh!

Sen tog Clara och jag oss i kragen och skulle tvätta bilen.
Även fast det små regna lite :P
Efter att jag hade skällt lite på Clara som försökte fusk tvätta så
blev den så fin.. :D
även fast vi inte han skölja av lödret för det börja tok regna :P

Annars va Clara som en höna heladagen eftersom vi skulle åka till skövde
och hämta nycklarna dagen efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0