Lördag

Uppe med tuppen (nästan) kl7
eftersom vi skulle vara duktiga och börja jobba klockan 8.
Så vi drog i väg till Hjälmaresunds kamping och stod där och såg söta ut.
efter att typ 6 timmar hade gått så insåg jag att min tshirt va genomskinlig.
Vilken lycka...

Jag upptäckte även ganska snabbt att jag fick prestations ångest av att göra kulglass.
Man vill ju inte att kulorna ska bli försmå
och så vill man att dom ska vara runda och fina.
Vilket är betydligt svårare än vad det ser ut !!

Efter 11 timmars arbete fick vi åka hem en snabbis för att sedan
åka tillbaka till kräftskivan.
Det va trevligt och gott är det med kräftor.
Fast det va lite rått och massa mygg så det blev inte så långvarit.
Så alla börja röra på sig och vi drog vidare till naken bad och bastu.

Sen kolla vi på någon läskig film om nunnor.
väldigt underlig och snuskig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0