Hate that i love you

Jag vet inte vad jag ska göra eller vart jag ska ta vägen.
Jag har MAGKNIP!!
Jisses...!

Tur att jag iaf fick prata lite med älskipälski Clara en sväng.
Hon lever iaf därborta i skövdeland :D
Weeeie, blir nog en sväng till henne ska ni se.

Idag har jag inte gjort en enda vettig sak.
Jag har bara LATAT mig.
Legat i sängen och läst mina böcker.
Ibland är jag nästan stolt över mig själv
när jag kommer in i mina "läs" perioder.
Det är bra att läsa har jag hört.

Borde dock läsa fler böcker på engelska.
Får väl bita tag i stolthet och fördom, tror syster har den på sitt rum.

Jag har verkligen INGEN kontroll alls över mina hjärnspöken.
Och just nu spökar dom av bara FAAAN.
Jag skulle verkligen vilja bura in dom.
Släppa ut ett åt gången?
Och nej alla handlar inte om kärlek killar osv.
Det finns annat man kan ha som spökar.



Jag saknar dig!

Kommentarer
Postat av: cARRO

har du fått hjärnspöken av anställninsintervjun kanske :P

2008-08-27 @ 08:30:29
URL: http://prisessansoderling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0