Förmodligen arg

Har vart på bio nu.
den va bra men lite för mkt för att jag ska kunna sova gott inatt.
kommer förmodligen drömma läskiga drömmar!!

När jag satt på bion upptäckte jag att jag har tappat ett av mina
örhängen. (mina favoriter från pilgrim)
Loveli.

Sen till min stora "glädje"  när jag cyklar hem så möter jag
några tjejer..( jag vet mkt väl vilka dom är och vad jag tycker om dom)
Så säger den ena något i stil med
"kolla in den där fittan hon har...."
Jag va såå nära på att stanna och säga åt henne
att om hon ville kolla in min  fitta så kunde hon fråga sin pojkvän om hur den ser ut.
För det vet han och skulle han få bestämma så skulle han ha veta det ännu bättre.

Jag har nog vart på dåligt humör heladagen idag helt enkelt.

Well..
nu ska jag trösta mig med en kopp te över mina försvunna örhängen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0