Förjävligt

Jag ska gå på diet nästa vecka.
Bara äta frukt och grönsaker typ.
Bra där!
Får panik nu när jag inte rider så mkt längre.
Förut va det bara muskler sen hände olyckan
och nu känner jag mig helt förlappad i kroppen.
Förstår inte hur det kunde bli så här.

Så imorgon ska jag iaf ta mig i kragen och cykla ut till mammas stall.
När jag nu ska hinna det för måste tvätta ännumer kläder.
Tänkte vara snäll mot mamma nu när dom ska åka bort och fixa lite :)
Ibland är jag inte så elak :)

Men måste iaf röra på mig ordentligt.
Förstår inte att det ska vara så förbaskat tråkigt att springa
eller vara ute och gå..
VÄRDELÖST!!!

Kommentarer
Postat av: Madde H

Det är u alltid roligare att motionera med sällskap :) synd att vi bor så långt i från varandra :P

2008-08-22 @ 08:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0