Fixa & Dona

Ska straxt hoppa in i duschen sen cykla till mammas stall.
Bra där.
Hon ska visa mig vad jag ska göra när hon är bortrest.
För annars blir monica rädd att jag inte ska kunna sakerna.
HALLÅÅ??!?!?!

Well well, sen ska jag iaf träffa lilla hjärtat Clara en sväng också :)
Kommer inte känna igen henne nu när hon är brunett :P
Har bara sett henne en gång sen hon färga håret.
SKÄRPNING!

Det är fint väder idag iaf och det är ju possetivt.
Bra där!
Måste kasta in lite tvätt i tvätt maskinen innan jag dra också.
Inte illa vad jag är duktig :P



Min syster är i gbg
Och jag saknar henne

Kommentarer
Postat av: systra

fyyyyyy faaaaan nu stämmr jag dig. grrrr

2008-08-24 @ 14:05:26
URL: http://vera88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0