Böcker

Jag köpte massa böcker också när jag va på stan
eller 4 st
3 st av Sohie Kinsella 
En shopaholics bekännelse
En shopaholic Gifter sig
och  Mina hemligheter.

Tydligen så skulle jag ha köpt En shopaholic i new york också
Men den fanns inte där så hur kunde jag ha vetat det?

Sen köpte jag Linas kvällsbok 1+2
Jag har ju sett ettan på film och det fanns inte så man bara kunde
köpa 2an.
Sämst
Men jag kände för lite lätta böcker just nu så den blev bra :D

Måste komma ihåg att säga till Carro att jag vill ha tillbaka min bok
Min syster ville ha med den till lund och Carro har haft den hur länge som helst nu :P
Hon har heltenkelt inte tid att läsa :P


Kommentarer
Postat av: F.Löfgren

NÅNTING säger mig att du gillar att shoppa? :D

2008-08-25 @ 23:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0