Blodprov

Har vart och tagit blodprov :)
alltid lika kul när man kommer och dom säger
"jaha har du kissat i ett rör"
Whaaat?!
Kan dom säga sånt innan så man inte kissar innan
man åker dit?

Jag håller förövrigt på att få damp på min brandvägg som
inte släpper igenom låtarna..
JÄVLA CP!

Ska straxt åka till Carros stall och rida S.
Frida skulle fiska så då fick jag rida och busa lite :D

Mitt paket kom idag också från Soderfin.
Toppen!
Så nu har jag puder så det räcker för ett bra tag framöver ;)
Nehe, kolla om jag har några batterier i kameran så kanske det kan bli ett kort
i stallet också ;)
Hahaaaa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kort på hästar är alltid trevligt o se, du som är så duktig!

2008-08-13 @ 18:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0