Bäst i test

Ibalnd lyckas jag tydligen lägga på charmen?
Hahaa, förstår inte hur men lyckas gjorde jag iaf ;)

Well imorgon blir det tydligen utgång.
Både Clara och Kattis flyttar ju nästa helg
så det är sista helgen när vi kan festa loss :P

Sen ska jag iofs upp vid halv 7 dagen efter.
Bra där!
Men jag får sova i bilen ;)
Ska ju följa med Alida och kolla på häst...

Well nu ska jag borsta mina tänder och sen krypa ner i sängen.
Så får vi se vad morgon dagen har att erbjuda :P
Ska nog iaf till stallet med Carro och ta lite kort på henne och soti.
Han har börjat gå riktigt fint nu.
Carro ser ut som en riktig liten dressyr nisse även fast vi rider i skogen
och det är fan inte lätt gjort ;)


Kommentarer
Postat av: Carolina

hahaha dressyr nisse...:)sweet

2008-08-16 @ 15:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0