Back on Track

Sååå... känns som jag har vart borta i minst
hundra år men det har bara vart 6 dagar på landet utan dator.
Upptäckte även i onsdags att min ena mic till singstar
inte funkar så ska leta reda på kvittot och lämna tillbaka det :)

Jag har även fått med mig minst 20 myggbett från landet.
men det va det värt ;)

Imorgon ska jag följa med Carro till Vås och hälsa på Cleo.
Va länge sen man såg honom så ska bli kul :)
Hoppas han är fin och inte ett benrangel.
Isf blir jag galen och tänker ringa djurskyddsmyndigheterna igen.
Dom får fan se till att kolla upp henne...!

Nehe, nu måste jag gå igenom alla mina mejl som jag har fått
osv..
Måste nog reda upp mitt liv lite också.
Måste ta reda på om jag ska åka iväg eller inte.
och vilken helg det va tänkt?

Det löser sig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0