TryggHansa

Well, sitter i telefonkö till försäkringsskiten.
Hoppas att det är jag snart.
Weei, nu va det nog några som la på för jag gick från nummer
9 till nummer 4
det va inte illa alls :D

Fast jag är trött på tanten som pratar med mig om
att jag kan besöka dom på trygghansa.se
Haha nu är jag nummer tre!

Ska ut och gå sen också innan det blir regn så hoppas att
dom har tid med mig snart..
Cykla sen också kanske.
Får se, va sjukt skönt att cykla igår iaf.

Ska kolla om Älskling vill mysa idag.
Det kan jag behöva.
men människan orkar säkert inte.

Weeeeie, nu har jag pratat med dom och allt sånt.
Bra där ska anmäla det till skolans försäkringsbolag också
ska tydligen vara bra så ringde dom och nu har dom skickat
ut papper till mig som jag ska fylla i och skicka in.
Måste ta reda på vad alla mina läkare som har behandlat mig heter bara..
Jobbigt läge.
Men men.

Känns äntligen som jag kanske kan få ett slut på det här
skulle vara så sjukt skönt!!
Nu ska jag äta gröt sen ut och gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0