Teenage Crush

Har vart i stallet nu :)
Tilda och jag red ut i skogen på dom söta små odjuren.
Kajsa hade glömt att påpeka att dom har bytt kod på sitt lås.
Så Tilda fick hjälpa mig att leka inbrottstjuv ;)

Sen va det bara att byta skog och ut och gå i skogen
som blev mer springa än gå eftersom mina skor inte är dom bästa
så får sjukt ont av att gå i dom, ska kolla ett par Ecco skor imorgon
Sen blev det konsum och köpa Röda linser, fullkorns ris och fullkornsmakaroner.

Nu vore det bra om min pappa kunde sluta köpa hem massa onyttiga saker
som är så sjukt smaskigt, han sätter käppar i hjulet för mig.
Inte bra på en enda fläck!

Mitt ben gör pissigt ont nu efter springturen
så imorgon kommer det säkert hata mig
men det struntar jag i nu ska jag ut och röra på mig när
det är så sjukt fint väder!

Nej duschen
 image63

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0