Swegmark

Idag va mamma och jag påstan.
Bra där jag fick en pilates boll och en bok
om hur man har pilatesövningar utan boll.
Sen fick jag en ny sportBH som nog förövrigt är den dyraste & osexigaste bh jag har.
Hahaaa!
Nice, not.. jag vill ha massa snygga underkläder.
Inte massa fula sportbhar.
Well jag har endå ingen som ser mig i dom så vad spelar det för roll.

Nej nu ska jag smörja in mig med Aloe vera hudkräm.
Sen ska jag slå på en film och sen blir det sängen.

Jag har minsann vart duktig och klippt gräsmattan idag
och så lagade jag mat till mamma och mig :)
Det räcker nog åt pappa också :)

Vi super tills vi stupar i helgen.
Så kommer jag inte hem vet ni varför ;)
Tandläkaren på måndag också suuuck!
Det är förmodligen det värsta som finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0