Olyckan inträffa

Suck imorgon ska jag ringa försäkringsbolaget.
Va tvungen att leta reda på lite info om allt.
Jag vet ju inte exakta datumet när jag gjorde mig illa.
men läste lite i min gamla dagbok och det bör vara den
7 mars 2006 som jag gjorde mig illa.
Va iaf på akuten 10 april eller något sånt.

Måste säkert ta reda på vad Trolldal har för försäkringar också
och typ kolla med skolan eftersom det va på skoltid allt hände.
Men ska kolla upp det imorogn vad jag behöver veta.
Känns onödigt att göra det om dom endå gör det åt mig :)

Va ute och cykla förut.
Va så sjukt arg, jag är arg.
Jag vet inte va det är med mig, är nog bara rastlös.
Så idag har jag iaf vart duktig först va jag ute och sprang
sen blev det att cykla 1 mil också :)
Nu ska jag se om det går något bra på tv.
annars får jag slå på sagan om ringen och somna till det.
Imorgon ska jag ner på stan också och lämna mitt CV till några.
Kalas bra.

Nej inte tid med det här mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0