Neger eller Bög?

Aaw, jisses kolla på Dr Phil förut.
I USA är det tydlige helt förbjudet att säga eller skriva Neger.
Afroamerikan ska man tydligen sägfa eller något sånt.
The N word.
Hahaa, helt sjukt.

Sen får man inte prata om bögar eller något annat sånt heller.
Och man får ABSOLUT INTE skriva ett skämt som inefattar
Neger Bög HIV och Mexikaner.
Bra där

Jag kan inte annat än skratta.
Det är klart jag inte skriker jävla neger till någon eller så
men om jag pratar med mina kompisar och ser en mörkhyad kille
och vill att mina kompisar ska förstå att det är han jag menar så säger jag ju negern.
Inget konstigt med det.
Men det är tydligen tabu.

Zickan va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0