Men inte ska väl du?!

Så sjukt fint väder ute så jag vet inte riktigt vart jag ska ta väge.
Hoppas på lika fint väder i helgen för jag har
Zickan fredag lördag söndag.
BRA DÄR!

Min dator håller verkligen på att gå under nu.
Måste fan se till att fixa det, suck!
Sen så blev jag så sjukt arg, jag har lyckats tappa bort min lapp
där det står koden till det trådlösa internet.
Så igår när det sluta fungera kunde jag inte gå in på sidan
där man ska reparera det för jag hitta inte sifferkoden.
Måste få tag i den på något sätt.. Jaa ja!

Nej nu ska jag se om någon vill busa för jag har tråkigt.
Jag har läst sjukt mkt dom här två dagarna
för böckerna är så jävla bra, har tvingat Jennie att
hon också ska läsa den serien.
"Sagan om isfolket"

Nej nu ska jag vidare :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0