Jävla Stjärnor

Klippt mig idag, förmodligen ingen som ser någon skillnad
men men :)
Känns bra iaf inge slitna toppar kvar och det är skönt!

åkte och skulle prata med skolan också om försäkringen.
Jävla stjärnor det där.
Jag har sagt att jag gjorde mig illa för 2 år sen
2006 alltså.
Sen fick jag ett nummer jag ska ringa och allt sånt.
Men så är dom nötter och vet inte om att dom bytte försäkringsbolag 2007.
Bra där!

Så fick ringa komunstyrelsen och fråga vad dom hade för nummer och skit.
men så va han som jag skulle prata med inte tillbaka förens halv 2
så får väl se vad dom säger :)
Det blir säkert skit bra!

Natta skulle höra av sig också ska gå lite på stan och annat skoj
Fixa lite i lägenheten åså :)
Toppen toppen :D

Nej ska kolla lite sen ringa.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0