Havregrynsgröt

Ska äta havregrynsgröt nu sen ska jag ta mig till stallet.
Hade tänkt att jag skulle cykla ut men får se
om det fortfarande snöar och regnar när jag har ätit.
isf får pappa köra ut mig och Cykel så jag kan cykla hem.
Vill ju inte vara dyngsur när jag kommer till stallet.


Weeie, prata med jennie förut
skönt att någon ringer och pratar lite pepp talk
med än så man faktiskt tar tag i sakerna.
Bra där!
10 kg minus till i sommar?
Hahaa nej inte riktigt då skulle jag försvinna.
Men 5 kg skulle sitta fint.
Inge godis bara nyttig mat och motion.
Så får vi se hur långt jag kommer :)

Så här är det, jag vill ha någon att mysa med.
Typ bara ligga i soffan kolla på film och ha det bra.
eller kanske göra något roligt med.
Men det finns tydligen inge sånt folk?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0