Havregrynsgröt

Okej ska straxt Cykla till stallet och leka med Tilda :D
Fint väder är det så det blir säkert bra!

Och alla som känner mig vet hur kräsen jag är
när det gäller mat.
Är det inte gott så får det vara då står jag hellre utan mat.
Men nu får det vara slut med sånt.
Dags att växa upp, så idag så åt jag havregrynsgröt.
Det va ingen hitt på min lista måste jag nog säga

Men ska man bli fin får man lida pin.
Så nu ska jag cykla till stallet ska rida sen ut och springa
sen ska jag cykla hem igen.
Måste få lite fasoner på mitt liv.
Kan inte gå runt och se ut som en tjock köttbulle.
Då vill väl ingen gifta sig med mig?

Nej mot stallet och Tilda vilda

image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0