Försvinn ur mitt liv

åååh, jag orkar inte med det här.
Så sjukt skönt det ska bli när allt är klart.
Jag vill bara dra härifrån och ta tag i saker och ting.
Skulle vara så ofattbart skönt om människan bara kunde lämna
mig och mitt liv ifred.

Vad jag en gör så blir jag uppenbarligen inte av med den.
Dags att klippa alla trådar.
BRA DÄR!

Har iaf vart och skrivit in mig på trafikskolan idag.
Bra där!
Hur man bränner 7000 på en minut, jo det ska jag tala om.
Man går till körskolan och säger att man vill ha körkort.
Poff så är allt borta.
Säkert nyttigt.
Så ska tydligen på synundersökning klockan 16
Sen ska jag försöka tvinga min faster att gå en kurs med mig
så att jag får övningsköra med någon.
För kursen va tydligen 4 dagar i rad och det kan inte mamma eller pappa gå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0