Förmodligen

Ska straxt sova imorgon ska jag upp skapligt ska gå på stan med
min mamma, bra där!
Ska nog tvinga henne att köpa ett läppglans åt mig :D

PPP sover så fridfult i sängen nästan så jag inte vill krypa ner och väcka honom.
Men jag måste faktiskt också få plats i sängen :D
Han får maka på sig och lära sig att bara för att man somnar först får man inte
ta upp hela sängen, ohyffsat!

Nej imorgon åker jag till hingststationen med Canapeé som sagt.
Kul att någon får till det iaf!


"om du tycker om tanken på en söt kille
 som drar fram sin hårda kuk
och runkar tills han sprutar, hör av dig.
Upphetsningen ligger i själva agerandet,
men jag lånar gärna ut en hand till dig med om du vill "

God natt käraste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0