Det roligaste

Jisses fick MASSA hat mejl igår för att jag hade uppmanat
folk att skriva om dom har blivit lurade av hästförsäljare.
Jävla mongon.

Va och fika med Clara idag :D
Weeeeie, sen gick vi en prommenad...
tills jag fick VÄRSTA skoskaven, loveli.
Sen så ringde det någon snubbe från något
bemaningsföretag i sthlm och undra om jag ville komma på intervju.
Alltid lika trevligt, så på måndag ska jag till sthlm :)

Pappa fick en chock idag också.
Jag bad honom åka och köpa vit målarfärg
till staketet så att jag kan måla det i helgen.
Borde förövrigt rensa i rabbatten också men får se om jag hinner.
Har ju Zickan hela helgen måste ju ha tid att mysa med honom också.

Sen pumpa jag upp min pilates boll och körde lite,
men fick nog i fölite luft för det går inte så bra
att ligga på den och ha benen i luften, eller så gör jag fel :D
Hahaa!

Nej nu ska jag sova och läsa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0