By Vera

Jag kan inte sluta tjata om hur fint väder det är ute.
Jag blir helt galen av energi som man får av solen :D
Skulle behöva åka och simma eller något så jag blir av med
lite men får väl nöja mig med att springa i skogen.
Eller så kanske jag ska ta en cykel tur till stallet och gosa med Zickan?

Imorgon är det valborg och jag vet i sjutton vad jag ens ska hitta på.
Förutom att jag ska åka till linköping och gå på mötet.

Jag behöver verkligen lite action i mitt liv.
Jag skulle behöva åka till en ny stad med människor som
jag tyckerom och ta ett par öl och bara ha kul.
Men det skulle förmodligen även det sluta i en lika händelselös kväll som vanligt.
Jag tror att problemet ligger i mig själv.
Eller jag är säker på att det ligger i mig själv.
Men vad ska jag göra?
Det är ju inte så att det kryllar av snygga killar i den här stan.
Och ännufärre av den kategorin som man skulle vilja vara närgången med.
Jag måste nog utforska allternativen lite mer.

Förmodligen kommer jag hinna bli oskuld på nytt innan jag hittar någon
vettig men det är väl tydligen sånt man får ta ?

Och btw, hur ska jag kunna veta om jag är bra på att suga av någon?
det är ju inte så att jag frågar folk efteråt om det va bra eller om det va dåligt.
Och jag kan ju inte suga av mig själv.
Jag får helt enkelt fråga nästa gång så jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0