Anders Eklund

Okej, så här är det.
Jag får en jävla massa inbjudningar på facebook
om att Andreas Eklund är mindre värd än en påse skit.
Sure det är säkert sant men jag tycker endå att
man kan tänka på att han har också en familj som säkert är förkrossade
över att deras bror, son, bästavän osv är en mördare.
Jag tycker inte det minsta synd om honom han kommer förhoppningsvis få det
han förtjänar.
Men jag tycker synd om hans familj.
Ska man göra någon "grupp" så kan man väl göra en som inefattar alla dom som
begår brott?
Nu tycker säkert hälften av alla som läser att jag är störd, men fine.

Nu ska jag ut och gå sen ska jag äta gröt.
Det blir säkert bra!
Btw, drömde väärsta snuskiga drömmen om någon
unge som va från tyskladn och Hette Isabelle, Belle
eller något sånt kalla dom henne som va i kidnappad.
Sjukt obehaglig dröm.

Nej vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0