Tillbaka

Nu är jag tillbaka så att tes har något att följa ;)
Skulle kanske ha skrivit det innan jag skrev det andra men är så sjukt arg.
Dels för att killar är arslen och för att jag tänkte ta mig lite i kragen
och träffa lite folk, så jag letar efter speed dating, och vad fan händer.
Det är för folk från 25+
Ser det ut som att jag är den enda som är helt eländig och oduglig?

Sen iaf när det inte gick, så tänkte jag att aja match.com kanske är något för mig.
Så jag blir medlem, sen det enda jag kan göra när jag ser en söt pojke äratt skicka en blink.
Jag kan inte ens få tag på hans jäääävla msn andress eller något.
Är jag medlem för 298 kr i månaden däremot kan jag skicka mejl och läsa min mejl som jag får från folk.
Men hur många är det som har någon jävla medlems skit?
om dom inte är 40+ och desperata.
Så även om jag bli medlem så kan ju kanske inte dom jag skickar till läsa det jag skriver?
HELT VÄRDELÖST, jag är dömd till att vara singel.

Just nu hatar nog justin mig också, fast när han är full då duger jag, bra där... not!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0