Tillbaka

.... Ja just, om ni killar nu inte är intresserade.
Snälla säg det!
Okej?
För vi är inte som er och tror att så länge det inte är sex så
visarjag väl inte att jag är intresserad`?
Och Men det är ju bara sex.
sure, för dig ja ass hole!

Iofs så skulle jag kunna skicka ett vackert sms där jag frågar vad
han egentligen vill men jag tycker bättre om mina mystiska sms.

Jag- jag kollar nog förmodligen på världens sämsta film, men den skulle vara betydligt bättre om du var här.

Justin - Troligtvis, bara kolla på film då? ;) puss

Jag - Jag vill ju inte riskera att behöva se om världens tråkigaste film för att jag ser den med dig men det är väl en risk jag får ta

Justin - Lite sånt som senast vi träffades ;) ? sånt tycker jag om ;)! puss

Jag - Gå hem mitt i natten för att slippa en pinsam morgon?

Justin - He he, jag skulle ju upp tidigt, puss och god natt.


 Jag förstår varför min kusin alltid är så road när hon läser mina sms.
Jag förstår däremot inte varför jag alltid hamnar med slemmon.
iiuh, först är dom heeel söta och loveli.
Sen är dom ass hole som bara vill ha sex.
Om jag bara vill ha sex skulle jag inte gå till dig, tro mig!

och alla andra mysko överkåta kräk som man aldrig har träffat på
eller som man kanske har råkat hångla med någon gång i sin oskyldiga
ungdom som stöter på en på barbros, när man är heeelt körd efter att ha drukigt sin gin.
Som senare addar en på msn och vill träffas, sure
det är klart vi kan ta en kopp te, eller nej just du vill ha sex.
ADJÖ, blockad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0