Skaffa gärna

Skaffa gärna pojkvänn umgås med honom om det är det du vill.
Men tvinga inte mig lyssna på allt gnäll om hur han gör si och så.
Blanda inte in mig i era bråk
Och när den dagen kommer ni ska gå skilda vägar så ta en dag där du deppar
för jag vill inte höra massa saker om honom eller hur mkt du saknar honom.
Jag fattar tro mig!
Men du blir inte gladare och jag blir deffenitift inte gladare av att höra på allt trams.

Och skyll inte på honom när ditt liv harverar för att du ligger och deppar över honom i
hundra dagar,
Jag kan sträcka mig till att du får deppa hälften av dom dagarna som ni va tillsammans.
Så om ni va tillsammans 1 m,ånad får du deppa 15 dagar.
Du får gärna kalla mig okänslig men jag ORKAR inte med det här mer.
Alla, och då menar jag verkligen att alla just nu har killproblem och
alla gör slut varannan dag och sen när man pratar med dom nästa dag så är allt på topp.

Vet man att dom inte kommer behandla än bättre en sist så behöver man inte vara tillsammans med dom.
Och kan man hitta fler än 3 skäll till varför man inte borde vara tillsammans så ska man inte vara det.
Vill du inte leva med personen i fråga resten av livet borde du ju inte heller vara tillsammans med honom?
Jag hatar att se dig skriva om honom, för det känns endå som att han inte bryr sig.
Jag är din vän och vill ditt bästa.
Han ska också vara din vän men sanningen är nog så att man kan inte vara vän med sitt ex
inte direkt efter att man har gjort slut och den ena parten uppenbarligen har kännslor
För om en av dina vanliga vänner inte svarar i telefonen så ringer du inte till en annan
och beklagar dig över att hon inte svarar.
Om 1 år ett halv år eller hur lång tid det nu tar för dig att läka såren, då kanske ni kan vara kompisar
men just nu är det inte rätt tillfälle.

Behåll dina killproblem för dig själv eller va beredd på hårda ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0