People like me

tänkte kolla på MTV galan men pappa lär få spader om jag sitter uppe till 2
så kan lika gärna somna nu.
Får väl hoppas på att den går i repris någon dag.
Imorgon ska jag och min syster tydligen gå till arbetsförmedlingen.
Loveli, om jag inte vill ha något jävla jobb här då?

Jag vill flytta till jennie men då måste jag ha ett körkort och för att få det måste jag jobba och få pengar.
men då kommer jag ju inte hinna ta körkortet utan bara samla pengarna på hög och sen bränna dom på något tok onödigt.
Om jag känner mig själv rätt iaf.
Måste lösa det här snarast!

Och förut när jag va på dabrummet kom jag på att jag alltid har sagt att jag vill vara med i en dockusåpa men nu
när jag väl är 18 snart 19 och skolan är klar, så finns det ingen jävla såpa att söka till?
Vad är det för fel på jorden?
Vi får starta en egen om eländiga tonnåringar som inte kan skaffa sig en vettigpojkvänn
för att alla verkar vara sönderpundade eller så vill dom bara knulla, fantastico!
Helt sjukt, ska jag vara tvungen att bli tillsammans med en nörd eller toffel för att slippa knarket?
Finns ju iofs helt loveli människor också, men dom är upptagna eller så har dom "inte tid" med
Något gullande. Det är som gjort att misslyckas med sitt liv om man bor på denna jord.
Jag får helt enkelt hoppas på att det finns ailiens.
Lucky me.

Nu ska jag se på någon ubertråkig film så jag somnar.
Tror att det blir Troja, inte ubertråkig men Orlando bloom är med i den.
Mums, fast det är dock inte i min smak men äsch
Lite kan jag st¨å ut med.
eller så får jag se sagan om ringen så jag kan drömma om Legolas.
oooh, mera mums!
Svårt val, får dricka en kopp te medans jag väljer det svåra beslutet

Adjökens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0